Mě dneska poprvé a musim přiznat,že jsem se na ni poprvé necítil vůbec jistě a ty náznaky rozvlnění tam pak ještě párkrát byly...
Byla to rychlá prvá táhlá,na pětku tak cca 180-220Km/h,možná víc,nevim přesně,je to jen odhad...
Nevim,jestli tam byly nějaký velký nerovnosti,ale je to v místě ,který jsem jel nesčetněkrát a nikdy na žádný motorce nikdy nic podobnýho...
Je fakt,že letos jsem jezdil skoro jen ve dvou,ale nastavení podvozku jsem nijak neupravoval,jen jsem zkontroloval,jestli je nastavený origo a myslim že jo(nechtěl jsem moc experimentovat!)
Ted´ ale budu muset,zřejmě to bude chtít přitvrdit,nebo nevim,měl jsem pocit na každý nerovnosti ,nebo hupu,jako kdyby až nepřirozeně jako-by odskakoval zadek,nebo nevim jak to popsat,něco mezi houpánim a odskakovánim,ale před tim nikdy nioc,ani sólo...
Má někdo podobnou zkušenost,eventuelně nějaký rady,co s tim???
Taky jsem spozoroval,že na Buse se mi jezdí asi líp ve dvou,nějak to líp sedí a chová se to předvídatelnějc,ale je to možná jen takovej pocit a nebo taky tim,že jenom přece s batůžkem jezdim trošku jinak...
PS: vůle na kolech + v krku rovnou vypouštim,motorka má najeto cca 20 000 a jede normálně rovně...
Naposledy editováno 21.08.2008 22:26:22
Dolík ....>s tím podvozkem bych to neviděl tak hrozně, jezdí se na motorkách s totálně mrtvým podvozkem a jezdí se. jakou máš přední gumu? nová? jetá? závodní? řezaný slick?
Gumy kupuju nový a to zásadně komplet sady.
Teď naposled nová sada Metzeler Sportec M3,najeto cca 5 tis.Předek cca ještě 40%,zadek cca 10-20%...
Dolík ....>mari> nepřehnal si to s plynem? když zaklapneš, tak by to s tebou mohlo zamávat.
když máš naložíno přes 200 kila,tak to s plynem přehnat nemůžeš,kord když tam máš za 5,nebo za 6.
Nebylo to podmíněný ani prodkym přidáním,ani ubráním,prostě jsem dával svižnějc pravou...
Durex>Ve dvou se ti možná jezdí líp,ale já když jedu sám,tak není problém ji sklopit na stupačku a ani se necukne.Je hodně důležitý mít nastavený předpětí a útlum.Každopádně jestli to máš nastavený na dva,tak je jasný,že to může být měkčí a pak když si takhle řízneš zatáčku,tak že se to rozvlní.Já to mám docela natvrdo,ale celkem dobrej kompromis.Přesnej návod není.Vem si šroubováček a klíč a musíš nastvit projet se a zase ladit dokut to nevychytáš.Se zatkem jde ruku v ruce i předek!Sice ti to zabere třeba odpoledne,ale pak se ti tvá snaha odvděčí super zažitkama v zatáčkách!
psal jsem,že na dva by to nastavená bejt nemělo a pokud by bylo,asi by to bylo spíš tvrdší než měkčí,nemyslíš?
kakabus>Zkontroloval bych tlak v pneu, pak bych zkusil poladit ten zadní tlumič..ve dvou se většinou motorka chová stabilnějc, ale při sportovnější jízdě, když bys to měl nastavený spíš soft, při větším zatížení se to bude víc houpat v zatáčce a na nerovnostech..ale já jezdim jenom starší "cestovní" stroje, který maj i na nejtvrdší nastavení zadek stejně spíš měkčí, tak to beru z tohohle pohledu.
tlak a stav pneu bylo první,co jsem zkontroloval...
Jinak Mari, ty máš najeto 20.000 km??? Čéče, mám motorku o 3 roky novější a mám už skoro 30!
Smrči GSX-F>Zajímavý úkaz, ale když tak o tom přemýšlím, taky čas od času pozoruju mírný zvlnění v táhlých zatáčkách při podobných rychlostech (cca od 200 km/h). Nastavení mám zaručeně tovární, protože nikdo jinej přede mnou tu motorku ladit nemohl. Subjektivně mám pocit, že se to mírně zlepšilo výměnou oleje v tlumiči řízení za hustší.
Jinak Mari, ty máš najeto 20.000 km??? Čéče, mám motorku o 3 roky novější a mám už skoro 30!
jsem sváteční jezdec...
PS: už sis dělal test??? lol
Naposledy editováno 22.08.2008 21:35:20
Nastaveni podvozku prenech radsi odbornikum-pokud ho mas nekym rozstelovany. Pokud mas tovarni nastaveni ,tak bych do toho nesahal.Je to celkem veda ho vyladit. Mi ho naladili pri prestavbe a pak jsem uz na to nikdy nesahal-jedno ,jestli jsem jel sam ,nebo s batuzkem-rozdil byl zanedbatelny ,pac busa je uz v serii ladena celkem natvrdo..